A napi időbeosztásunk nagyban befolyásolja a hatékonyságunkat. A sikeres vállalkozó egyik ismérve, hogy idejét pontosan és optimálisan osztja be és mindig tudja, hogy melyik kérdésre mennyi időt kell és érdemes fordítani. Az idő pénz – halljuk sokszor. Valóban, az elvesztegetett és rosszul felhasznált idő, elvesztegetett pénzt is jelenthet. Az időbeosztást azonban nem mindenki tudja optimálisan kezelni, van, aki elvész a részletekben, nem képes a fő irányvonalakon maradni, ezért apró, kis jelentőségű témakörök vonják el a figyelmét és az idejét. És ahogy írtuk, ehhez szorosan kapcsolódik a feladatok leosztása, egy – egy kisebb, nem vezetői hatáskörbe tartozó munka átadása a kollégák vagy beosztottak számára. Jó vezető az, aki ezt hatékonyan tudja megtenni, hiszen egy növekvő cégben egy idő után nem tudunk mindent magunk elvégezni.
Fontos, hogy olyan munkaerőt vegyünk magunk mellé, akinek a munkájában bízunk. Ez a jelenkori Magyarországon rendkívül nehéz, de mindig meg lehet találni azt az embert, akinek a munkabére igenis megéri a teljesítményét.